2015. október 24., szombat

Egyrészesek

A címekre kattintva tudsz a történetekre ugrani.






Aki ismer, jól tudja, hogy régóta dédelgetett álmom mesét írni, amit most végre sikerült megvalósítanom. Nem titok, hogy a rigó egy számomra fontos személyt szimbolizál, ám ezúttal nem nevezném meg az illetőt.



***


A tökéletlen reménycsillag (Jungkook, V)




„Jungkook úgy érezte, talán most képes lehet elbúcsúzni káprázatosan tehetséges, törődő és szeretetteljes hyungja emlékétől. De valóban így kellene tennie?”




***



Lélekmadarak (Jennie, Bloo)






Illékony világom egyetlen biztos pontja te voltál. Mindenemet odaadnám, ha újra a karjaidban tartanál, de már nem kellek neked többé.
Mondd, hogyan éljek tovább nélküled?
***

Nem értetted meg, mit jelent, hogy csak az enyém lehetsz – de most már senkit nem vihetsz az ágyadba. Veled együtt halt meg szánalmas életem egyetlen célja. Mondd, mit kéne tennem most?


***



Háromszögből tricikli




Idővel a dolgok, az emberek, és még a történetek is egészen másmilyenné alakulhatnak…


***


A lepkefülű lyuktündér (BaekYeol)




A történet Baekhyun szemszögéből íródott.
Megkérek mindenkit, hogy ezt a novellát semmiképp se vegye komolyan, inkább egy görbe tükörként tekintsen rá, ékes példaként arra, hogy nem szabad egy yaoi smutot megírni. A párosítást se vegye senki a szívére; semmi bajom a két fiúval, és a karakterábrázolás szándékos sekélyessége miatt szinte bárkiket a helyükre lehet képzelni.



***


       Mindig is úgy gondoltam, az életem célja az, hogy megvalósítsam az álmom - a rég vágyott boldogság helyett mégis valami egészen más, valami szorongató hidegség ült mellkasomra. Mi is adhatott vajon valódi értelmet a létezésemnek?



***


A kétlábú szék (JongTae)



         Két pillérre építettem életemet; egy rozoga tákolmányt, melynek falait nagy kedvvel vakoltam simára és színeztem sárgára, vastag festékréteg mögé rejtve a hanyagul összeácsolt, ingatag faszerkezetet. Ennyi elég lett volna boldogságomhoz: a tökéletesség illúziója a felhők fölé emelt volna – csakhogy nem így történt…



***



Szállj el (TaeKai)




        Légy falevél, ha elérnek a közelgő tél hírét hozó, kérlelhetetlen szelek – hisz’ mindig is gyenge akaratú voltál egyedül szembeszállni a világ törvényével. Vagy légy cinege az égig érő ágak között: Találd meg tündöklő napsugarad, és hagyd, hogy a szelek minden fájdalmad és kétséged elrepítsék.



***



Szeress úgy, ahogy csak te tudsz (JongTae)




      Egy angyal és egy démon - egymás kedvesei, menedékei, akik a szerelmük miatt váltak kitaszítottá. Múltjuk és jövőjük is összefonódik, korábban elnyomott érzéseik egymás iránt már újraéledtek, elveszett emlékeik híján azonban tapogatózva keresik a párjuk boldoggá tételéhez vezető utat.



***


Csodák...
Hittem bennük, és napról napra egyre kitartóbban dolgoztam, hogy kimászhassak a gödörből, ahol az életem indult – ők pedig újra és újra felemeltek, egyre magasabbra repítettek.
Abban a pillanatban azonban lemondtam róluk, amikor felismertem, valójában mennyire véges is a létem. Szótlanul folytattam az utam nélkülük, egészen addig, míg el nem érkeztem az utolsó elágazásig.
Valóban léteznének, csupán a beléjük vetett hitem gyengült meg? Ha erősen akarom, ezúttal is megsegítenek? Vagy talán ostobaság volt egy pillanatig is önmagam helyett bennük bíznom?
Döntenem kell...

***


Megvilágosodás (KeyHyun)


        Teremtettem egy világot, amelyben nélküled élhetek, a falak azonban - melyeket a félelmeim tégláiból emeltem - maguktól kezdtek elporladni.
         Végre érzem a glóriád, mely mindig is felettem tündökölt...


***



Miattam jutottunk idáig, s mégis én kérlek, hogy add át magad újra az érzésnek, amit én hoztam felszínre benned – amit azután eltemettettek veled a siker és a hírnév temetőjében. Most azonban ledöntöm a racionalitás emelte sírkövet, s ásni kezdek...


***


Lehetetlen (Myungsoo)




- Boldogság... Tényleg azt hiszed, hogy ez számít? Amikor a gyermekeid majd vacsorát kérnek, ezt fogod az asztalra tenni? Szánalmas vagy, és az is maradsz, ha úgy gondolod, hogy majd pont te, Kim Myungsoo fogod megváltani a világot! – Apám dühös szavai olyan élénken visszhangoznak fülemben, mintha csak ebben a pillanatban mondta volna ki őket, pedig már négy hosszú éve történt.
- Igen, azt hiszem. Sőt, nemcsak hiszem, tudom is. – Így feleltem akkor, s kihúzva magam, vissza sem nézve, magabiztos mosollyal arcomon sétáltam ki a nehéz, lakkozott faajtón.

Úgy gondoltam, én majd - fiatalabb létemre – megleckéztetem őt, és mindenki mást is, aki lekicsinylőn tekint rám. Ehelyett azonban nekem nyújtott leckét az élet, megmutatva, mennyire kevéssé is ismertem, mikor már azt hittem, mindent tudok róla...


***


Emlékeid kábulatában (JongKey)




        Hiába szeretlek, már nem vagy az enyém. Habár mellettem élsz, de többé nem velem; pillantásaid, érintéseid mégis láthatatlan láncokként húznak újra és újra közel hozzád. Csak egy kérdésre válaszolj: Miért?


***




         Azt hittem, csak egy egyszerű ember vagyok, aki azért létezik ezen a Földön, hogy minél több társának átadhassa azt az élményt, amit a tánc jelent számára. Egészen addig éltem ebben a jótékony vakságban, míg az elmém zavara nem döntött lassanként romokba mindent, amit addig felépítettem.
         Bár nem tudtam róla, valójában ekkor léptem a sors által kijelölt utamra. Az útra, mely kétfelé ágazik, s melynek vége megadja a választ rég feltett kérdésemre...





***




Vajon megbocsájtást nyerhet a sorstól egy olyan személy, aki elvette egy embertársa életét, vagy a bűntudat mellett egész életében cipelnie kell vállain a magány és a boldogtalanság súlyos terhét is?
Ha új életet kezdünk, minden jóra fordul?



***




 Sok kisgyerek álmodik arról, hogy egyszer majd űrhajós lesz; bolygókat fedez fel, és barátságos földönkívülieket ismer meg. Hogy én is erről álmodtam-e? Nem tudom, ugyanis azok a „barátságos” földönkívüliek kitörölték az emlékeimet, akikből parazitát csinált a saját intelligens találmányuk, és akiknek nap mint nap gyógyítgatom a sérüléseit...


***




Van, hogy hirtelen született vágyaink szárnyán messzebbre szállunk, mint szabadna. Bűnös élvezet ez, mely súlyos teherként nehezül az ember lelkére, ahogy tudatosul benne, mit is tett.
Hacsak... a felismerés nem szabadít meg tőle rögtön azután, hogy ránk helyezte.



***



A tudósok folyamatosan dolgoznak az időutazás megvalósításán, de még nem tudni, mikor sikerülhet; azt pedig még nehezebb megmondani, mikor válhat biztonságossá, és mindenki számára elérhetővé. Ha pedig ez meg is történik, nagy valószínűséggel csak a múltba tudunk majd utazni, a jövőbe nem.
Az intelligens földönkívüliek létezése sem bizonyított, de ha véletlenül meglátogatnának minket, azonnal értesülnénk róla.
Te is így tudod, igaz? A valóság csak kevesek számára látható, akiknek egyike én vagyok…



***




Néha észre sem vesszük, hogy egyszerűen elsétálunk amellett, akit szeretünk; nem foglalkozunk a vágyaival, elsiklunk afelett, hogy kimutassuk az érzéseinket. Néha pedig ez a valaki a leglehetetlenebb helyzetben ébreszt rá minket, mekkora hibát követtünk el, így követelve jogos elégtételt...


***




Alapos és lelkiismeretes munka… Azt hittem, erre is alapozhatom az életem. Úgy gondoltam, ezzel elvonhatom a figyelmem arról az űrről, amely a szívemben tátong. De jött ő, és hirtelen mindent másképp láttam. Színekkel töltötte meg szürke világom, azt a világot, amelynek ő már nem lehetett része…


***




Lehetséges egy örökkévalóságon át titkolózásban élni? Megéri a szerelem a kockázatot, hogy bármikor az örök Mélységben találd magad?
Az angyalok kiváltságos lények, de talán épp e létüknél fogva fosztatnak meg a boldogságtól. 



***




Egy pillanat elég, hogy az ember elméjében elpattanjon egy lezárt üvegcse, és a repedésen keresztül a felszínre bukkanjon valami, amit már rég elfeledtünk, esetleg nem is tudtunk a létezéséről, mert még önmagunk elől is elrejtettük.
Egy pillanat elég, és a sejtjeinket elborító érzés átveszi az uralmat felettünk, lebilincselve és elnémítva józan eszünket.



***




Egy párkapcsolat sosem csak két emberről szól; mindig ott vannak a körülmények, amelyek belefészkelik magukat az életükbe. Ha felismerik, hogy ezek tolják egyre távolabb őket egymástól, mégsem tudnak megszabadulni tőlük, vajon mit tesznek?
A történet komolytalannak tűnhet a hangnem és a szexualitás miatt, de remélem, a mögöttes tartalom is érződni fog olvasás közben.



***




Műfaj: romantikus, erotikus
Figyelmeztetés: 18+


***




„Csak álltam ott, mint egy szerencsétlen, legszívesebben leültem volna a földre. Ekkor viszont ismét megjelent a szemeim előtt az a csodálatosan szép szempár, amely egyaránt sugároz férfias erőt és érzékenységet.
Nekem kell ez a fiú, és kész - hallottam a fejemben a saját hangomat, és egy határozott mozdulattal bekopogtam az ajtón.”


Egy könnyed hangvételű történet, amelyben Donghae és Eunhyuk sétálni indulnak, és útba ejtik a közeli plázát is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése