2015. október 23., péntek

Minifictionök

A címekre kattintva tudsz a történetekre ugrani.



Történet Loopy történetéről (Loopy, Keith Ape)



Ne higgy nekem egészen, kedves olvasó, mert ebben a történetben minden picivel több, picivel másabb annál, mint amit elsőre látni engedek. Én csak elbújtam a sötét szobámban, hogy megtréfáljam az egyik barátomat; hogy elborzasszam, megbotránkoztassam, végül a legváratlanabb pillanatban újra meglepjem őt. Csak mert megérdemli… és mert én ilyen troll barátja vagyok. 
Boldog születésnapot, Loopy!


Szereplők: Loopy, Keith Ape, Niahn, saját szereplők (Mkit Rain, The Cohort)
Állapot: befejezett (5 részes)
Műfaj: songfiction, horrorvígjáték (talán), crack
Figyelmeztetés: néhol depresszív hangulat illetve kegyetlen, véres jelenetek; gyilkosság; fekete és bizarr humor; yaoi; 18+ (a véres jelenetek miatt)



***


Fekete és Lila



Sosem mondtad nekem azt, hogy szeretsz, így
sosem tudtam, hogy akarnál-e engem.
Csak ha betekinthetnék az elmédbe,
talán akkor találhatnám jelét
mindannak, amit hallani szeretnék tőled.


Szereplők: Heechul és Tao (Super Junior, EXO)
Állapot: befejezett (6 részes)
Műfaj: szerepjáték, romantikus, melankolikus
Figyelmeztetés: yaoi és 12+


***



Még egyszer segíts, kérlek


Elmentél, de én képtelen vagyok elengedni téged. Az arcom mosolyog, miközben a szívem elviselhetetlenül fáj. Bárcsak én ültem volna ott, akkor a helyeden...
***
Ebben a világban te voltál a mindenem, nem akarom, hogy ennyire szenvedj. Tudom már, miért vagyok itt: segíteni fogok neked.
A történet két szemszögből íródik. Leeteuk még hónapok elteltével sem tudja túltenni magát szerelme, Heechul halálán. Társai előtt nem mutatja fájdalmát, inkább a munkába temetkezik, s magában őrlődik.
Heechul közben a Teremtő homályos utasítását követve szellemként visszatér ebbe a világba, és elég különös módot talál arra, hogy kapcsolatba lépjen Leeteukkel....

Szereplők: Super Junior, SHINee, FT Island (főként Leeteuk és Heechul)
Állapot: befejezett (5 részes)
Műfaj: romantikus, fantasy, dráma, humor
Figyelmeztetés: yaoi és 12+


***




Kezdetben csak egy idegen, aki magányodban vigaszt nyújt neked, majd szép lassan az életed részévé válik. Melletted van, és óv téged egy életen át, s csak akkor értheted meg igazán, mit is jelentettél neki, amikor már nem lehet melletted…

Szereplők: Donghae (Super Junior), saját szereplők
Állapot: befejezett (4 részes)
Műfaj: songfic, romantikus
Figyelmeztetés: szereplő halála, 12+


***




Mit gondolsz, milyen lehet egy szörny élete? Úgy hiszed, valami kietlen vidéken, emberektől távol él, és csak azért megy a közelükbe, hogy táplálkozzon belőlük? Szerinted élvezetet jelent számára az ölés, és mérhetetlenül gonosz lelke teljességgel kielégül, amikor ezt teszi?
Lee Donghae vagyok, egy vámpír, aki elmeséli neked történetét...

Szereplők: Donghae és Eunhyuk (Super Junior)
Állapot: befejezett (3 részes)
Műfaj: songfic, fantasy, romantikus
Figyelmeztetés: yaoi és 16+



***




Azt mondják, ha igazán szeretünk valakit, el tudjuk engedni. Az a személy viszont, aki élete szerelmét engedi el, szíve rejtett zugában mindig is magában fogja hordozni a másikat.
Vajon mi történik, ha ez a két ember újra találkozik, egyikük viszont még mindig túl laza erkölcsű ahhoz, hogy megelégedjen egyetlen partnerrel?

Szereplők: Super Junior (főként Leeteuk, Heechul és Hangeng))
Állapot: befejezett (2 részes)
Műfaj: romantikus
Figyelmeztetés: yaoi és 18+




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése