2015. június 5., péntek

Lehetne? (KeyTae)


Megjegyzés: Ez a double drabble (kétszáz szavas történet) Key szemszögéből íródott, és a kép ihlette.
Műfaj: double drabble, smut
Figyelmeztetés: yaoi és 18+

- Mit akarsz azokkal? – méregetted oldalra biccent fejjel az ujjaim közt pihenő színes csatokat, majd aprókat pislogva támaszkodtál meg a narancsszín falon.
- Csak... megcsinálom a hajad, Taemin – léptem eléd, vállaid a padló irányába tolva, te pedig engedelmesen hagytad, hogy irányítsalak...
*
A bájos, csíkos masni lecsusszan hidrogénszőke tincsedről, s szinte súlytalanul huppan rózsaszín inged mellé a máskor oly hűvösen kemény, lakkozott padlóra – mely szokatlan langyossággal viszonozza testünk forróságát.
Most végre tényleg az enyém vagy, nem csak egy élethű álom vagy egy kósza ábránd ingerkedik érzékeimmel, ahogy annyiszor. Sóvárogva hallgatom feltörő sóhajaid, gyönyörködöm gesztenyeszín szemeidben és élénkrózsaszín ajkaidban, melyek duzzadtan csillognak csókjaink hevessége nyomán.
Nem tudok betelni veled.
Szavaim – melyek mindig oly könnyedén formálódnak ajkaimon, akár a szappanbuborékok a fúvóka gyűrűjén – bennragadnak, mintha szívem kalapálása emésztené fel őket. Helyettük így csak tetteim mutathatják meg, mit is érzek irántad.
Ujjaimat férfiasságodra kulcsolva kényeztetlek, mire körmeid a hátam bőrébe nyomódva ösztökélnek, hogy gyorsítsak a tempón, s közben még mélyebbre merüljek forróságodban.
Csodálatos vagy...
Élvezeted előtörő hangja elgyengít, mégis erőssé tesz; egyszerre vagy elemésztő vétkem és a legféltettebb kincsem, a dongsaengem, akit a kezdetektől féltve óvtam, s a titkos vágyaim tárgya.
Arcom kibújtatom nyakhajlatodból, és újra vágytól csillogó tekinteted keresem.
Mondd, az ommád... lehetne a kedvesed?


...Ézemi...

6 megjegyzés:

  1. Óóó, ez eszméletlen édes volt. Vagy nem is tudom, milyen szót használjak, hogy ne csak annyit jelentsen, hogy aranyosnak találtam. Mert oké, aranyos volt, de annál sokkal több. Lúdbőrzött a bőröm, ahogy olvastam. :) Imádom, hogy ilyen kis szösszenetekben egy egész történetet/életet meg tudsz fogalmazni. És annyira jól leírtad, amit már annyiszor én is beleképzeltem a kettejük kapcsolatába. Key, a féltő Omma titkolt vágyat érez a kis maknae iránt, akit szinte gyermekeként/öccseként szeret. Nem magyaráztál, nem körítettél, egyszerűen éreztetted, hogy mi is van Key-ben. És az az utolsó mondat, hát elvesztem. Totális KeyTae shippert csináltál belőlem, pedig már eddig is szerettem őket. :) Amúgy érdekes, lehet, csak nekem van egy ilyen érzésem Key és Taemin kapcsolatát illetően, de kicsit olyan, mintha valóban olyan kötelék fűzné össze őket, amit nem lehet átlépni. Tudom, hogy nem az igazi Ommája, bátyja, stb., de mégis mindig volt egy ilyen érzésem, hogy Key is ezt érzi. Hogy neki nem igazán szabadna "úgy" gondolnia Taeminre. És ebben a d drabble-ben is valahogy ez volt benne, még ha te nem is akartad szándékosan beletenni. De amikor azt a részt olvastam, hogy "elemésztő vétkem", egyből elöntött ez az érzés. És az utolsó három bekezdés valóban ezt is tükrözte, amit a legvégső mondat meg is koronázott: "Mondd, az ommád... lehetne a kedvesed?" Nem egyszerűen csak szintet akar lépni a kapcsolatukban, mint amikor valakik barátokból szeretők lesznek, hanem engedélyt kér az érzéseinek, amelyek miatt kétségek gyötrik, és legfőképp feloldozást, hogy az eddigi oly biztos és ártatlanul gyönyörű kapcsolatukat "beszennyezhesse" vágyaival. És ahogy mindezt megteszi, ahogy e felől a dolog felől gondolkodik, már önmaga megtisztította a szerinte vétkes érzéseit, és gyönyörűvé varázsolta az egészet. Jaj, nem tudom, érted-e, miről zagyválok itt. :$ De elég tőled két mondat, és ilyen érzelem- és gondolathullámot indítasz meg bennem. Komolyan, nem tudom, hogy csinálod, de ezért is vagyok a rajongód. :) Köszönöm, hogy olvashattam. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem, hosszabb kommentet kapok tőled, mint maga a történet, és olyan csodálatosat, hogy csak mosolygok és bólogatok, mert ugyanazokat a dolgokat írod le, amik az én fejemben is járnak, és jártak akkor is, amikor ezt írtam. *-*
      Kibum gondoskodó szeretetéről már többször beszéltünk, amibe egyre mélyebb érzések vegyülnek, egy ilyen helyzetben pedig szinte adja magát a bűntudat, ahogy írod is. Pont ez volt az egyik, amire szerettem volna kihegyezni a történetet, és annyira gyönyörűen fogalmaztad meg ezt az egészet, hogy "...engedélyt kér az érzéseinek, amelyek miatt kétségek gyötrik, és legfőképp feloldozást, hogy az eddigi oly biztos és ártatlanul gyönyörű kapcsolatukat "beszennyezhesse" vágyaival. És ahogy mindezt megteszi, ahogy e felől a dolog felől gondolkodik, már önmaga megtisztította a szerinte vétkes érzéseit, és gyönyörűvé varázsolta az egészet."
      A legjobb érzés, ha sikerült elgondolkodtatnom; most nagyon boldoggá tettél, köszönöm! <3

      Törlés
  2. Hjuujjj, ez nagyon nagyon nagyon jó volt. Annyira jó lett megint, hogy elképzeltem ahogy végignézem élőben ( én voltam kamera XD ) Kibum érzései meg, azt hittem valami nyálas féle lesz tőle, de nem lett az, inkább olyan érzéki és őszinte, ami nagyon megfogott. És ahogy megírtad, hát komolyan.... egyszerűen tényleg fantasztikus volt. Olyan jó volt megint olvasni *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is rossz ötlet, hogy lehetnénk a kamera.:D
      Nagyon örülök, ha tetszettek Kibum érzései és az egész kis történet. *-* Köszönöm, hogy ezt is elolvastad! <3

      Törlés
  3. "Szavaim – melyek mindig oly könnyedén formálódnak ajkaimon, akár a szappanbuborékok a fúvóka gyűrűjén – bennragadnak, mintha szívem kalapálása emésztené fel őket."

    Ha csak ezt az egyetlen mondatot olvastam volna el, már akkor teljesen el lennék varázsolódva. Gyönyörűen fogalmaztad meg, pont annyit írtál le, s annyit sejttettél, amennyit kellett. Érzéki volt és erotikus... Le a kalappal, hogy csupán 200 szóval ennyi ki nem mondott érzést átadtál.
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    Xiumaru

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm; boldoggá tettél azzal, hogy ennyire megérintett. :* Én vagyok hálás, hogy elolvastad! :)

      Törlés