2015. június 10., szerda

Csak egy átlagos délelőtt (Eunhyuk & Donghae)



Megjegyzés: Ez a double drabble (kétszáz szavas történet) Eunhyuk szemszögéből íródott, és a kép ihlette.

Műfaj: double drabble, fluff, humor
Figyelmeztetés: nincs


- Nem láttad a pólómat? Idekészítettem este, még sincs sehol – dünnyögte segítségkérőn Donghae, miután a fürdőből kislattyogva mindhiába kutatott a kanapéra fektetett holmik közt.
- Ezt keresed? – nyújtottam oda neki kis keresés után egy fehér darabot, amit a tegnapi ruhái alatt találtam.
- Köszönöm! – kapta ki a kezemből boldogan, majd a tőle telhető legnagyobb sietséggel magára ügyeskedte azt, s felhúzta a cipőit.
*
- Hová mész? Ez a miénk – szóltam utána már a taiwani fellépésünk helyszínén, amikor előreszaladva épp egy helyi lánybanda öltözőjébe készült benyitni.
- Tényleg? – fordult felém meglepetten, az előtte álló ajtóra kitett táblácskát elolvasva azonban szórakozott vigyorral somfordált vissza mellém.
Belépve a szokásos látvány fogadott minket: néhány stábtag a szomszédos szobákban, s a fellépésre szánt öltözeteink egy-egy állványra aggatva.
- A kínai noonáknak még mindig jó ízlésük van – konstatálta elégedetten, ahogy a tükörben igazgatta kék-fehér mintás pólóját.
- Igazad van, biztosan nekik is tetszeni fog – biccentettem a fejem abba az irányba, ahonnan jól kivehetően hallani lehetett rajongóink hangját.
Már kifelé indultam volna, mikor a padlóburkolón hirtelen végigcsikordultak egy szék lábai, melyet elém tolt.
- Bekötnéd a cipőmet? – nézett le rám esdekelve, mire akaratlanul is elmosolyodtam. Sóhajtva húztam meg a fűzőt, azután egy masnit kötve elbújtattam kilógó végét.
Lee Donghae, mondd, mihez kezdenél te nélkülem?


...Ézemi...


7 megjegyzés:

  1. Jajjj istenem,Donghaet elképzeltem ilyen kis cuki pofival,ahogy megkéri Hyukot,hogy kösse be a cipőjét. Annyira kis aranyosak voltak. Annak ellenére,hogy nincs benne hogy együttvannak vagy sem, nekem akkor is úgy jött le. Ez már ártalom, nem tehetek róla XD Nagyon jó volt megint, tetszett ez a kis drabble. Imádtam ismételten <3(bocsi a hibákért, de telóról írtam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából most inkább barátokként képzeltem el őket, de ha róluk van szó, akaratlanul is többet gondol a kapcsolatukba az ember. ;-)
      Nagyon örülök, hogy ez is tetszett, és köszönöm! <3

      Törlés
  2. Ez aranyos. :D El is tudom képzelni, hogy tényleg így történt. :D

    Sziszka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök. ;) Köszönöm, hogy elolvastad! :)

      Törlés
    2. Én köszönöm, hogy olvashattam. :) Szeretem olvasgatni a történeteidet. :)

      Sziszka

      Törlés
  3. Aranyos volt! Most irok először kommentet neked és ez nem azért van mert nem tettszenek az írásaid, hanem azért mert ez a komment írás nem az én stílusom(meg nem is megy túl jól). De mikor megláttam és realizáltam, hogy újra elővetted az eunhae párost úgy döntöttem, hogy most írok neked kommentet. Nagyon tettszenek az írásaid valahogy odaképzeli magát az ember mint külső szemlélő, és ezt nagyon szeretem. Úgyhogy ne fejezd be ezt az írás dolgot soha, legalábbis egy darabig amíg akarod. És én csak külön örülnék ha ezt a tehetségedet az eunhae-n élnéd ki! :) Bocsi ha kicsit hosszú lett a lényeg, hogy tettszenek az írásaid és írj még sok ilyen zseniális és aranyos művet (főleg eunhae-t)!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is hinnéd, milyen sokat jelent, hogy ezt a sok szépet olvashatom. <3
      Nagyon szeretem az EunHae párost, és mindenki mást is, akikkel az oldalon talákozol; igazából a pillanatnyi ötletek, képek alapján döntöm el, hogy kikkel foglalkozzak egy ficiben. :)
      És ha látnád most a mosolyomat... Vannak napok, hetek, mikor sehogy se megy az írás, de azzal, hogy ilyen örömet okoz olvasni, hogy oda tudod magad képzelni a történetbe, nagyon sok erőt adtál. :)
      Hálásan köszönöm, hogy írtál! <3
      Lesz még EunHae, de az aranyosságot nem ígérhetem előre; a történet néha mást követel.
      És dehogyis volt hosszú, engem boldoggá tett minden szó. <3

      Törlés