2015. március 13., péntek

Elodázott vallomás (JongTae)


Megjegyzés: Ez a double drabble (kétszáz szavas történet) Taemin szemszögéből íródott, és a t.A.T.u. Malchik Gay című dala ihlette.
Műfaj: double drabble, romantikus dráma
Figyelmeztetés: yaoi
Most elmondom neked...
Minden bátorságom összeszedve hívtalak szobám falai mögé, hogy végre megosszam veled, amit oly régóta szeretnék.
Számtalanszor lejátszottam már elmémben ezt a jelenetet, de egyik forgatókönyv sem úgy végződött, ahogyan álmaimban. Mégis... Úgy érzem, becsaplak, ha tovább titkolom előtted, mit is jelentesz valójában; hogy lényed a fényem, mosolyod az örömöm, nevetésed a boldogságom.
Szinte eltévedek kusza gondolataim erdejében, azon töprengve, hol is kezdhetném.
Már csak két perc.
Combjaim közé szorítom nedvesedő tenyereim, szívem kalapálása elnyomja a falióra kattogását.
- Bejöhetek? – szólalsz meg nemsokára az ajtó mögül.
- Persze. – Torokköszörülve fészkelődöm az ágy szélén, arcod figyelve, mikor a folyosóról behallatszik Kibum hangja:
- Elmentem!
Az ajtó becsapódik, te pedig sóvárogva pillantgatsz hátrafelé.
- Én... mindjárt jövök, rendben? – nézel rám úgy, mintha engedélyt kérnél, mire mosolyogva bólintok.
Elengedlek, s te magamra hagysz hasztalan érzéseimmel. Nem sírok utánad; úgy érzem, fájdalmam könnyei szívemből törnek elő, hogy elárasszák minden apró sejtemet.
Miért nézel át rajtam?
Egyértelmű... Lábaim mégis újra hozzád visznek, amint visszatérsz.
- Beszélhetnénk kicsit később? – Elmerülök mély, szomorú tekintetedben, s pislogva felelek:
- Persze, hyung.
Szívemben szétárad balzsamos mérged: törékenységed, férfias érzékenységed, mit egyetlen pillantásod szúr belém. A rabod vagyok, te mégsem látsz mást, csupán a barátodat.
Hálásan bólintva fordítasz nekem hátat, majd újra magamra hagysz...


...Ézemi... 

6 megjegyzés:

  1. Nem nagyon tudok most mit reagálni. Egyszerre mindhárom szereplőért sajog a szívem. T_T Szegény Taemin, most azért tényleg sajnálom, bár nem szeretem a JongTae-t - te tudod ezt -, és nem is kívánom, hogy bárcsak összejönnének és Taemin viszonzatlan szerelme viszonzásra találna, de mégis átérzem, amit érez, és sajnálom is érte. De közben meg Jonghyun fájdalma is fáj. Kibumnak meg valószínűleg szintén vannak nehézségei, már ha csak Jjong szomorú visszatértét vesszük is alapul (gondolom, nem viszonozza a fiú érzéseit, vagy nem akarja/tudja/meri).
    Tudod, hogy a drabble-jeid rabja vagyok, a double drabbe-jeidnek meg duplán. :) Nagyon szép lett! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen megértelek, már csak azért is, mert nekem is fájtak az érzéseik, ahogy elképzeltem az egészet. És már megint tökéletesen átlátsz mindent... *-*
      Köszönöm, hogy írtál, nagyon jólesnek a szavaid! <3 Ja, és várom már, hogy újra olvashassak valami csodaszépen kifejezőt tőled. :*

      Törlés
  2. Nem is tudom, mit mondjak, annyira tetszik... T_T Csodálatos stílusa van, kézzel fogható az érzelmi háttér és áthatja az egészet, és annyira gördülékeny az egész - mindemellett pedig kifejezetten tetszik, hogy végre Taemin a reménytelen szerelmes, mert őt aztán nagyon ritkán látni ilyen helyzetben.
    Szóval ezzel megvettél kilóra ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem tudom hirtelen, mit mondjak ennyi szépre... *-*
      Taemint mostanában sokat láttam olyan helyzetben, amikor a társai kinevetik, az arcába tolják a kellemetlen igazságot - miközben szegény csak mosolyog kínjában -, és nem hagyják szóhoz jutni. Lehet, hogy ezért helyeztem kicsit hasonló szituációba a szerelme kapcsán.
      Nagyon köszönöm, és újfent boldoggá tettél azzal, hogy írtál. :) <3

      Törlés
  3. Hmm... tudod, hogy Taemin az a személy, akiért a legminimálisabban rajongok. DE, Itt sikerült megsajnálnom őt, ahogy a kicsi T-Rexem és Kibumiet is. Nagyon jól megírtad. Olyan szomorú volt az egész :( De azért imádtam, mint minden írásod :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsi T-Rex... Ez nagyon jó! :D
      Nagyon örülök, hogy sikerült átadni az érzéseket, és hogy ez is tetszett. :) Mellesleg még nem adtam fel a reményt, hogy egyszer sikerül megszerettetnem veled Taemint. :P
      Köszi, hogy elolvastad és írtál. <3 :*

      Törlés