2014. november 13., csütörtök

Sminkeljünk (OnKey)


Megjegyzés: Ezt a drabble-t (száz szavas történet) a kép ihlette. Remélem, tetszeni fog nektek.
Műfaj: drabble, fluff
         Figyelmeztetés: yaoi és 12+
- Hyung, te... mit csinálsz? – torpantam meg az ajtóban, miután a fürdésből visszaérve megpillantottam Onew-t. A padlón ült, a kedvenc sálamon, mellette a sminkcuccaim hevertek, s igyekezett kifesteni magát. – Túl sokat ittál – léptem közelebb hozzá, ő azonban úgy belemerült a sminkelésbe, hogy észre sem vett.
- Hopsz, ez nem sikerült. Segítenél? – pillantott rám hirtelen, miután a szemhéjtus kifogott rajta.
- Várj – ültem le vele szemben -, máris megoldjuk.
*
- Szeretlek[1] - suttogta lehunyt szemekkel, mialatt arcát púdereztem.
- Én is szeretlek, hyung – mosolyodtam el, miközben a kész műben gyönyörködtem. – Így tökéletes.
- Te vagy tökéletes. – Észrevétlenül ért ajkaimhoz, csupán arra eszméltem, hogy én is ugyanolyan szenvedélyesen csókolom őt...
...Ézemi...



[1] Itt nem a szerelmes ’saranghae’ szóra gondoltam - ezt ugyanis ők elég ritkán mondják ki -, hanem a ’chohahae’-re, ami annyit tesz: kedvellek.

11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszi! :)
      Nem vagy ám elfelejtve, holnap olvasok! :)

      Törlés
  2. Ó, OnKey! *-* Nagyon édes lett. Valahogy szeretem ezt a párosítást, annak ellenére, hogy én nagy JongKey fan vagyok. De nagyon kis drágák voltak itt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Na, ebben teljesen egyetértünk. :P
      Örülök, hogy tetszett. :)

      Törlés
  3. Ooohhh imadom ezt a parost es olyan cuki lett ez a kis szosszenet. :)

    Kiri

    VálaszTörlés
  4. Egyem a húsukat, de tündérbogyorók ezek ketten, imádom őket együtt *___*

    VálaszTörlés
  5. Jajj de cukor volt. *-* koszonom hogy almatlansagomban elolvashattam ^^

    VálaszTörlés
  6. Megkell zabálni őket! Annyira kis édesek voltak benne, hogy azt már büntetni kéne!! :D Nagyon jó volt :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm mindenkinek. :-) Nagyon jól esnek a szavaitok, feldobtátok az estémet. :-) <3

    VálaszTörlés
  8. Ez nagyom jó lett^^ Beleszerettem a drabblejeidbe^^

    VálaszTörlés