2014. november 24., hétfő

Ellentétek vonzásában (Jonghyun & Onew)


          Megjegyzés: Ezt a drabble-t (száz szavas történet) a kép ihlette.

         Műfaj: drabble, fantasy, romantikus
Figyelmeztés: yaoi
Érzések...
Kinevettem őket, hisz’ csak a pusztítást ismertem, mégis életben hagytál. Azt hittem, nekem nincs szívem, lényed azonban olyan fájdalmas sebet hagyott mellkasomban, mintha csak egy mérgezett nyilad talált volna el.
Angyalként elcsábítottál egy démont; sóvárgóvá és gyengévé tettél, akár az emberek, akiket korábban primitív, jelentéktelen lényekként kezeltem.
Meg kellene ölnöm, ehelyett minden erőmmel védelmezni akarlak. Kellesz nekem, habár a szerelmünk minden törvénnyel szemben áll.
*
A Mélység kivetett magából, ahogyan téged a Kert, és most itt állunk, egymás kezébe adva létezésünk. Lenézek arcodra, melyre a leggyönyörűbb vonásokat rajzolja nevetésed, s az ég a földhöz ér egy pillanatra, amint eggyé olvadunk...


...Ézemi...

7 megjegyzés:

  1. Ahwww... hàt erre màst nem tudok írni,mint hogy gyönyörű volt!!! Annyira szépen írtad meg ismét, hogy rgyszerűen imádom. És ez a démonos angyalos téma pedig amúgy is a kedvencem. KÉÉREK MÉÉG <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! <3 Igazából megszenvedtem vele, sokszor átírtam, de örülök, ha tetszik a végeredmény. :-)
      Háát... tudod, tervben van egy ilyen témájú fici, csak nem tudom, mikor jutok oda, hogy nekikezdjek. :-)

      Törlés
  2. Istenem, egy álomszép volt! *-* Komolyan, egyszer az egyik drabble-öd lesz a halálom. :') Ezt a témát én is nagyon szeretem, mármint nagyon lélekterhelő téma, de valahogy pontosan a tiltott, törvényellenes volta miatt izgalmas és gyönyörű. Olvastam egy angol ficet, az JongKey-es, és ez arra emlékeztet. Én is gondolkodtam már hasonló témán, de nem tudom, mennyire menne nekem ez. Viszont ha neked tervben van, annak nagyon örülök, mert magyarul még nem olvastam angyal-démon szerelemről. :)
    És akkor jöjjön a párosítás. *------* JongYu! (igen, én így nevezem, mert valahol ezt olvastam, és azóta tetszik :D ) Sosem voltam nagy rajongójuk, de hiszed vagy sem, mostanában egyre többet járnak a fejemben. Már van is két fic ötletem velük. Szóval nagyon tetszett, hogy most ők kaptak szerepet ebben a kis szösszenetben. :))) Nagyon gyönyörűen fogalmaztad meg ezt a néhány sort. Minden szó csodaszép volt. :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben az esetben kvittek vagyunk, mert nekem az Our First Love a halálom. :D
      Ha van hozzá ötleted, írd meg, biztos vagyok benne, hogy csodaszép és érzésekkel teli alkotás lesz. :) Az enyém még várat magára, lemaradásaim vannak folytatásos ficikkel, és addig nem szeretnék belekezdeni, míg legalább az egyiket be nem fejezem. Amúgy Taemin és Kiseop lennének a főszereplők. Igen, vegyes-vágott... :D (Mellesleg, angyal-angyal párosom van már, ahol szintén tiltott a szerelem. Még júliusban írtam. Key-Taemin, és songfic. :))
      Édesek együtt, nem csodálkozom, ha izgatják a fantáziádat. :) Írd meg őket gyorsan, mihamarabb olvasni szeretném! :)
      Hálásan köszönöm a dicséretet, és nagyon örülök, hogy tetszett. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett! *-* Ez a vágyódás, mégis az elérhetetlennek látszó érzések megjelenítése nagyon szép!

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Erre nem tudok mit mondani *-* Nagyon magával ragadott, és ez a Mélység és Kert megnevezés kifejezetten tetszik *-* Gratulálok^^

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépen köszönöm mindkettőtöknek! *-*

    VálaszTörlés