2014. augusztus 16., szombat

Kimondatlan impresszió (Jonghyun & Taemin)

Megjegyzés: Ez az írásom egy drabble (száz szavas történet), amelyet Jonghyun egyik twitter bejegyzése ihletett. Az eredeti szöveg hosszabb az itt említettnél, de a tartalom megegyezik.
Kapcsolódik hozzá egy másik száz szavas, Dalba öntött vágy címmel, amely Key szemszögéből írja le ugyanezt az estét.

Műfaj: drabble, romantikus
Figyelmeztetés: yaoi
A hangfalakból áradó basszus üteme tüdőmben dübörgött, szívem azonban jóval erőteljesebben verdesett mellkasomban a látványtól.
Teljesen elvarázsolt.
Hirtelen szétfoszlottak a zene hangjai, s ujjongva tapsoltuk őt. Lesétált a színpadról, elsimította szőke tincseit arcából, majd Kibum karjaiba vetette magát, aki egy pólót nyújtott neki, miközben fülébe suttogott.
Csak néztem őket, s mintha szívem vér helyett fájdalmat pumpált volna ereimbe…
***
Taeminnie sokat gyakorolt, szeressétek őt – pötyögöm részeg kábulatomban telefonomba, melyet Minho szó nélkül kihúz kezemből, hogy kijavítsa hibáimat.
Álmosan mosolyogva fejezem ki köszönetem, majd megosztom a szöveget.
- Taeminnie, szeretni fognak téged, ahogy én is – dőlök lehunyt szemmel kimondatlan szerelmem vállaira, s elalszom.


...Ézemi...

8 megjegyzés:

  1. Nem is tudom máshogy megfogalmazni, csak úgy, hogy tetszik! Nagyon! Bazi pici ez a műfaj, de kikerekítettél belőle két jelenetet és ezzel két élet meghatározó részét. Sokat belevittél abba a száz szóba :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszönöm! :D Mindig mosolyt csalsz az arcomra. :) Meg is szenvedtem vele, de megérte.:)

      Törlés
  2. Érdekes. :D Furcsa, egy ilyen rövid történetet olvasni. Nekem nem is tudom, hogy menne-e ez a műfaj, de jó lett. :D

    Kiri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én megmondom: nagyon jól menne! Hiszen pont ilyesmiket írsz mostamában, bár lehet, azok kicsit hosszabbak. :-)
      Köszi, és azt is, hogy elolvastad! :-)

      Törlés
  3. Amilyen pici olyan sok érzelem van benne. Nagyon tetszett. Mint minden amit írsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig csak mosolygok itt, és megint úgy érzem, hogy egyetlen percért sem kár, amit írással töltök. :-) Nagyon köszi! :-)

      Törlés
  4. Oh... szegény Jonghyun =/ Annyira át tudtam ezt érezni... =/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon örülök, bár a téma nem volt valami vidám. Köszönöm, hogy olvastad! <3

      Törlés